Facebook nu mai vrea ca angajatii sa fie penalizati din cauza retelei de socializare

De cand Mark Zuckerberg si-a transformat afacerea Facebook intr-un fenomen global, nu e individ care sa aiba cont pe reteaua de socializare si care sa nu il acceseze macar de vreo zece ori la locul de munca, in pauza sau in timpul unor lucrari importante. Au fost cazuri intens mediatizate cand, din cauza Facebook-ului, angajatii si-au pierdut locul de munca, li s-a injumatatit salariul sau au fost facuti de ras de si-au bagat capul in nisip intocmai ca strutul. Zuckerberg a auzit cu siguranta de toate „anomaliile” descrise mai sus, asa ca s-a gandit sa le sara in ajutor angajatilor, dar si patronilor. FB@Work va fi o retea de socializare dedicata doar mediilor de afaceri si companiilor, dar si locurilor de munca „normale”, fiind mai interactiva decat versiunea clasica si ajutandu-i pe angajati sa fie si productivi, in acelasi timp, fara sa mai piarda timpul atat de pretios discutand cu prietenii sau jucandu-se. Zvonul despre aceasta noua gaselnita a celor de la Facebook nu a putut fi confirmat si nici nu a existat o explicatie legata de utilizarea sa doar intr-o companie sau le va permite angajatilor sa intre in discutii si cu profesionisti din alte domenii conexe. Insa FB@Work nu e o noutate. Facebook deja exista in toate companiile, angajatii vorbesc intre ei si colaboreaza prin intermediul Facebook-ului. Ideea ar fi buna doar pentru locurile de munca unde patronii sunt mai drastici si au sistat accesul la reteaua lui Zuckerberg. Proiectul FB@Work este in curs de dezvoltare la Londra, capitala Marii Britanii, omul din spatele lui fiind Lars Rasmussen, celebru pentru Google Graph Search dar si pentru implicarea in alt proiect important al Google, Google Wave, care a revolutionat perceptia asupra comunicarii online: e-mail-ul era combinat cu mesageria instant si cu mesajele tip Twitter.
In viitor, putem asista la lansarea unui Facebook Business Edition, dar si a unei platforme pentru copiii sub 13 ani, unde vor gasi jocuri, aplicatii speciale pentru ei si pentru educatia informala, si diverse modalitati distractive de a comunica, toate adaptate varstei micute a utilizatorilor.