Nunta cu business

Luna de miere ne-am petrecut-o in doua destinatii - doua saptamani am stat la Paris, numai noi doi, apoi ni s-au alaturat si nasii pentru trei zile, dupa care toti patru am plecat in Barcelona, pentru inca 10 zile. Am avut o luna de miere adevarata, in care nu numai ca am trait cea mai frumoasa perioada din viata mea si cea mai romantica, dar a fost si momentul in care viata noastra s-a schimbat - in Barcelona ne-a venit ideea unui business - un magazin cu mirodenii.

Acolo am vazut unul si ne-a placut foarte mult, astfel ca ne-am gandit ca am putea sa deschidem si in Romania unul asemanator. Noi credem ca asa ne-a fost destinul, mai ales ca initial voiam sa stam o luna in Franta, insa nasii nostri si-au dorit foarte mult sa vada Barcelona si atunci am facut acest “compromis”. In Franta exista mai multe aeroporturi - am aterizat pe Orly, de unde si urma sa zburam catre Barcelona. Nasii nostri, in schimb, au aterizat pe CDG. Ne faceam griji, inainte sa plecam, de cum vom ajunge la hotel, apoi la Disneyland (Am fost la Disneyland de trei ori, in cele doua saptamani. Nu aveam cum sa ratam o asemenea distractie!), mai ales ca distantele sunt mari, iar taxiul iese din discutie, fiind extrem de scump. Am vazut ca, de fapt, totul este foarte simplu si foarte bine pus la punct. Exista firme de transport care realizeaza transferul catre toate punctele importante, cu autobuze sau cu masini, daca vreti o calatorie mai intima. Exista transfer de la si catre celelalte aeroporturi, cum ar fi din CDG la Orly si invers sau de la Beauvais la CDG sau Orly. Una dintre firmele cele mai bune pentru romani, pentru ca personalul vorbeste limba romana, este Aero Shuttle Paris Transfers, dar sunt si alte firme si puteti alege in functie de destinatie, pret sau alte criterii care conteaza pentru voi.

Am vizitat tot ce se putea vizita in Paris, insa ne-am si relaxat, asa cum le sta bine unor tineri proaspat casatoriti. In plus, sotul meu mi-a facut cea mai frumoasa surpriza: m-a cerut inca o data de sotie la Paris, si inca o data la Barcelona, spunandu-mi ca oriunde am merge si oriunde ne-ar purta viata, el isi doreste ca singura constanta din viata lui sa fiu eu. Asta numesc eu iubire adevarata si nu pot decat sa multumesc pentru ce mi se da.