M-am maritat

Sunt sotie. Sunt o sotie mandra. Mandra de sotul ei, mandra de casnicia ei. Dumnezeu stie, cat de mult mi-am dorit sa ajung aici. Si prin cate am trecut ca sa fiu sotia lui. Sunt o sotie inzestrata cu un sot, care o iubeste prea mult...Mult prea mult...Nu stiu daca exista asa ceva. Nu, nu e sotul ala, care imi aduce 100 de trandafiri rosii, sau imi scrie 15 biletele de dragoste pe zi. Desi imi doream uneori sa fie asa. Dar nu toti barbatii sunt romantici. Sotul meu, e altfel. E atipic. Se madreste cu mine orinde, oricat si la orice ora. 

E acel sot urat de soacre, de socri, de prieteni, de toti. Acel sot pentru care eu am luptat, si pe care nu l-am apreciat la adevarata lui valoare. Deh, ce sa-i faci prea mlti actori, reviste, strica la imagine :). Insa nimeni, absolut nimeni, nu s-a sinchisit să vadă dincolo de aparenţe. Sa vada cum un om atat de dur in exterior, e atat de bun in interior. Si cum oricand ar fi gata sa-si dea viata pentru mine. Un om dificil, neinteles, blamat poate, dar cu suflet mare.