Femei batute de soti

De multe ori o auzeam pe mama povestind cu tatal meu despre colegele ei de munca. Erau acele colege pe care soarta le-a nenorocit. Au avut nesansa sa se casatoreasca cu niste bestii. Si, in acest context, ele s-au multumit cu atata. Nu le-am inteles si nu le voi intelege niciodata pe acele femei, care accepta astfel de situatii. Pana la urma este vorba despre viata lor, si nu numai. Demnitatea lor este in joc. Dar cine sunt eu sa judec aceste femei?

Poate le e frica, poate s-au obisnuit sau pur si simplu, nu mai stiu cum sa reactioneze. Imi amintesc de bunica. Si ea a avut parte de acelasi tratament din partea bunicului. Doar ca la batranete, rolurile s-au inversat. Bunica era mare cat casa, iar bunicul, mic si slab. Restul, vi-l puteti imagina. Ideea e alta insa. Daca sunt implicati si niste copii la mijloc totul devine tragic.Mereu am urat fraza: Le e mai bine cu parintii. Serios? Cu un parinte, care o abuzeaza mereu, cu un parinte alcoolic si dezinteresat? Pacat ca aceste mame nu isi dau seama ca nu doar ele trec printr-o trauma, ci si copiii.

Asa ca, va rog, pe voi, pe acele femei care sunteti in acesata situatie sa luati atitudine! Daca nu pentru voi, atunci pentru copiii vostri. Nu ii lasati sa traiasca intr-o familie plina de ura, violenta si tristete. Pentru ca, s-ar putea sa ajunga si el, exact asa…