Prima zi de facultate

Imi amintesc si acum prima zi de facultate. Stiu ca eram imbracata intr-un costum gri, cu pantofi gri si poseta gri.:))). Festivitatea de inceput s-a tinut la Sala Palatului, si am fost o gramada de boboci. Mi se parea ca sunt pe alta lume. Eram atat de incantata ca am ajuns la facultate. Si ca am ajuns sa fac ceea ce voiam. Desi daca stau sa ma gandesc, nu am reusit sa fac nimic dupa absolvire cu profilul ales. Dar, macar am o diploma in sertar, nu-i asa? Dupa ce au vorbit toti mai marii facultatii, ne-au indrumat spre facultate sa ne luam orarul. Eu am crezut ca e ca in liceu. Credeam ca e pe zile si e simplu. Mda, urma sa am o surpriza grozava. In primul rand, nu am reusit sa vad nimic. Orarul era prea sus. Eu sunt mica de inaltime si port si ochelari. Asa ca… a fost foarte amuzant. Pana la urma, am luat orarul de la o colega pe care o stiam din liceu. La naiba, orarul era pe zile pare si zile impare. Daca nu mi-ar fi zis, nu as fi stiut. Mergeam la scoala doar asa sa ma aflu in treaba. Am ramas oricum, foarte placut impresionata de curtea facultatii, de cate corpuri avea facultatea aia. In patru ani de facultate, am ajuns in toate corpurile. A fost fain. Poate era si mai fain, daca as fi facut facultatea in alt oras. Atunci, poate as fi simtit ca sunt stundeta, si altfel ar fi fost viata mea. Oricum ar fi, nu regret nimic. A fost frumos si asa.