Iubire eterna

Oare chiar exista dragoste eterna? As fi curioasa sa aflu si parerea voastra despre acest subiect. Eu cred ca exista, insa cuplurile alea, sunt atata de rare, din punctul meu de vedere. Si stiti cum ii remarc eu? Sunt batraneii aceia draguti, care se plimba de mana prin parc. De multe ori, stau si ii privesc, si imi imaginez cu ochii mintii, povestea lor de dragoste. Poate ea l-a asteptat pe el din razboi, si au trecut prin multe greutati, pana sa ajunga unde sunt azi. Sau poate, au fost despartiti de parintii lor, si s-au regasit dupa ceva timp. Atunci, au realizat ca doar dragostea lor, conteaza cu adevarat. As vrea sa cred, ca si eu cu sotul meu vom ajunge asa, insa e putin probabil. Cuplurile din ziua de azi, se cearta prea mult si prea des. Din nimic. Asta vad si la mine si la sotul meu. Iubirea eterna se masoara, daca vreti, printr-o iubire nemarginita, prin respect si prin incredere, multa incredere. Ca daca nu exista incredere, nu exista nici dragoste si nici respect. Dar oare, cati batrani din acestia, am vazut in ultima vreme? Putini, foarte putini. Cred ca doar batranii, cunosc cu adevarat dragostea, fiindca au trecut, prin atatea lucruri frumoase si grele impreuna. Sunt momente in viata, in care mi-as dori sa ajung si eu asa. Mi-as dori sa cred, ca anii vor trece peste mine, si voi fi tot langa sotul meu iubit. Dar nimic, si nimeni, nu imi poate garanta asta, din pacate. Pot doar sa sper, ca asa va fi. Si poate chiar asa, se va intampla. Daca iti doresti ceva cu adevarat, chiar se intampla.