Paris - parfumul dragostei impartasite

Parisul pentru mine a fost mereu un vis, insa nu stiu de ce am asteptat atat de mult sa il vizitez, mai exact pana la varsta de 27 de ani. O explicatie ar fi ca mereu am visat sa il vizitez cu o persoana deosebita, ca sa ii pot simti parfumul de dragoste impartasita, care se simte de cum pasesti pe taram parizian. Ma gandeam mereu ca farmecul Parisului il poti descoperi si simti doar daca ai o persoana speciala langa tine, asa ca, probabil, asta e motivul pentru care, desi am avut multe ocazii de vedea acest oras superb, am refuzat si am preferat sa astept. Si am tot asteptat pana la 27 de ani, timp in care am vizitat multe alte orase frumoase, dar niciodata, pana atunci, Parisul.

Cel mai frumos a fost si ca plecarea noastra la Paris a fost o surpiza din partea lui, la implinirea celor 27 de primaveri ale mele. Recunosc, tanjeam dupa un astfel de cadou, dar m-as fi multumit de la el si cu o floare culeasa de pe camp, dar daruita cu toata dragostea. Insa, el a venit la mine acasa la 12 noaptea, cu un buchet mare de trandafiri rosii si cu doua bilete pentru un City Break Paris! Pentru ca stie ca sunt un fel de control-freak, a ales o oferta de la agentie, de la www.sobisturism.ro, pentru a avea totul programat, de la bilete de avion, cazare, obiective turistice de vizitat. El a ales asa, pentru ca i-a fost mai comod, dar daca aveti spirit organizatoric, va puteti organiza sederea singuri.

Probabil ca va intrebati cum mi s-a parut Parisul, din moment ce am asteptat aproape o viata sa il vad. Stiu ca parerile sunt impartite, ca sunt multi oameni dezamagiti de acest oras, insa mie mi s-a parut fabulos. Parca in toate cele patru zile in care am stat acolo, imi canta in cap numai melodia “Love is in the air” (franceza nu e punctul meu forte!). Am vizitat toate obiectivele importante - Turnul Eiffel, Muzeul Luvru, Muzeul d’Orsay, Catedrala Notre Dame, Montmartre, Arcul de Triump, Panteonul, Centru Georges Pompidou, Cartierul Latin sau Hotelul Invalizilor si multe altele si in fiecare am regasit acelasi parfum de dragoste adevarata, care mi se pare ca defineste Parisul. Poate ca daca l-as mai vizita o data singura, nu mi s-ar mai parea asa, dar fiind cu cel care m-a si cerut de sotie acolo, mi s-a parut totul miric, parca scos din povesti. In orice caz, indiferent daca va atrage sau nu, Parisul ramane una dintre cele mai frumoase orase din lume si doar pentru asta trebuie vizitat macar o data.