Despre targuri si expozitii

Am fost la un interviu, in cadrul unei firme care organiza targuri, expozitii si alte evenimente similare. Totul bine si frumos, suna promitator dar bossu' nu prea era boss. Nu stia ce sa organizeze sau cum sa organizeze. Ne intreba pe noi. Noi eram in training pentru a invatat, dar totusi ne intreba ce targuri sa organizam. Desi la inceput am crezut ca vrea sa ne lase pe noi sa gandim, sa avem initiativa, bossu' de fapt scria ideile noastre si le folosea pe viitor. Ne zicea ca la sfarsitul perioadei de training o sa semneze contract de munca doar cu cei cu initiativa. Toti din cei prezenti aveam cate o idee.

Idee de organizarea a unui targ nu este atat de complexa. De strans cateva autorizatii, de contactat clientii si cativa parteneri si amenajare a locului. Bossu' spunea ca un targ bine facut se realizeaza cu cateva luni inainte, 2, 3, chiar si 4. O persoana poate reusi lejer cu 3 luni sa-l organizeze bine. In nici  un caz nu are nevoie de echipa.

Oricum s-a terminat trainingul si cand colo unde contractele de munca? Nicaieri. Noi i-am dat idei, el si le-a notat si gata. Acum alti invatacei la curs. Alte idei si asa mai departe.

Atunci cand ceva pute de la inceput mereu o sa puta. Am zis sa ii dau o sansa ca poate doar mi se pare si cand colo am pierdut timpul si banii pe autobuz.