O experienta desprinsa din vis

Dimineata e frig! Seara se incalzesc sufletele. Stau la bar cu doi oameni. Sunt oameni cu suflet. Imi dau seama dupa cum ma privesc. Sunt oameni cu suflet si inca unul mare. I-am mai cunoscut cu ceva timp in urma, cumva. Ce delir sa stai la bar cu doi necunoscuti, cu doi oameni cu suflet care nu-ti sunt indiferenti... imi iau un jager si-o bere. nu stiu.... ma razgandesc.

nu-mi mai place berea de mult. berea deformeaza realitatea. vinul e mai bun, e mai ok. vinul spala imagini si poarta pe meleaguri rosii.... vinul e bun. vinul e de-al nostru. am gustat din felii (O piesa de teatru sibiana) am plans.

Am scurs lacrimi pe obraz fara sa-mi dau seama. am plans si-atat. imi venea sa urlu la un moment dat, doar ca tocmai ce fluierasem intr-un gang. doar ce strigasem intr-un gang, sub niste cladiri, sub niste oameni, peste un vis, pe sub niste poduri. Am vrut sa urlu pe scaun pe randul 0, pe locul 1. dar am urlat intr-un gang...aproape de o crasma. Aproape de o crasma in care caloriferul m-a ars.

Noaptea nu mai e frig, corpul meu nu mai simte, gerul s-a dezlipit de lume. Corpul meu nu stie ce-i ala ger decat atunci cand vrea, pentru ca un stapan care face cum vrea, adulmeca vremea si caldura si frigul, dupa cum vrea, daca vrea. EU sunt stapan pe corpul meu. . . am fost la crasma aia si apoi am fost si la magazinul de vise.

Visele mi le fac eu. mi-am luat o caciula, una cu mot, una motata, una care nu mai stie cum sa ma arate mai bine. Imi place caciula mea, pentru ca e perfecta ca si mine. imi place pentru ca are mot si ma face mai inalt. Pentru ca eu sunt mic, sunt atat de mic cu un suflet mare, incat m-as baga in buzunarul tau. Si acolo as sta mereu, te-as veghea din buzunarul tau. dar la crasma nu se vand vise din astea. La crasma se vind vise in pahar, cu portia. si acolo mi-am luat multe vise. acolo nu te-am mai cautat, pentru ca te aveam!

Si-am scurs asa in pahare cateva clipe....povestea e mai lunga dar nu o s-o spun pentru ca tot acolo o sa ma intorc si de acolo voi face o poveste adevarata desi in franjuri, una cu zane si cu feciori care o sa ma poarte acolo unde mi-e locul si o sa te aduca mai aproape. de acolo o sa simt clipa cum se scurge pana cand vine un tren...unul care sa ma poarte iaaaaaar....si de acolo o sa simt cum prin vene mi se scurge viata si apoi imi iau campii, dau cu piciorul la pietre si smulg radacini de liliac...poate nu mai ajung.

M-am aplecat peste bar cu foame. de o portocala... a zburat singura in mana mea micuta. stapanii nu cer, asteapta sa li se ofere. in jur arabi, slovaci, imi  plac strainii, dar pentru putin timp. nu mai vreau sa traiesc printre ei. si-asa toti imi sunteti straini oricat de bine v-as cunoaste.

Si asa am inceput sa numar clipe sa numar pahare, sa numar vise, sa numar ganduri, orice doar ca sa uit, sa numar nuielusele din grinda, sa numar in sfarsit acele bradului ce sta atarnand intr-o falca, fara miros, plasticat, cu ingerasi orbi. orbiti de materie....

Geaca nu ma mai strange de frig pentru ca geaca e acum perfecta, s-a mulat dupa mine!