Game of Thrones – un serial incredibil

Am inceput sa ma uit de curand la seria Game of Thrones chiar daca de multa vreme e pe micile ecrane. E un serial incredibil, care te prinde si nu te mai lasa sa pleci din fata calculatorului in cazul in care ti-ai luat toate seriile aparute pana la momentul in care te-ai indragostit definitv si irevocabil de personaje. Apoi incep discutiile despre preferinte, incepi sa iei parte si sa judeci, sa iti oferi parerea intr-un mod agresiv sau prietenesc.

Eu m-am indragostit de toate personajele si consider ca este un film excelent, care ne invata multe, atat bune cat si rele, avem ocazia sa vedem rasturnari de caractere, de situatii, sa plangem alaturi de personaje si sa jelim odata cu ele, sa ne bucuram si sa ne revoltam. Game of Thrones mi se pare un serial incredibil mai ales pentru ca in toata amploarea intamplarilor sale, creatorul filmului ramane obiectiv si nu face justitie acolo unde trebuie ci lasa lucrurile sa curga, adaugand multe intrigi si foarte multa suferinta dar si cate o rasplata pe ici pe colo.

Astept cu nerabdare sa vad sezonul al patrulea, ard de curiozitate sa vad cine castiga Tronul de Fier si desigur sa vad daca personajele negative vor muri sau macar vor fi pedepsite pe masura. In plus abia astept sa vad cat de mult vor creste dragonii si iau parte, cel putin in fata micului ecran la marea batalie cu The White Walkers. Game of Thrones mi se pare o lume fascinanta din care e imposibil sa mai iesi din moment ce ai intrat. Am auzit ca o sa moara Lanister – tatal, iar moartea lui va fi foarte glorioasa. Ard de curiozitate sa vad cine ii face fata si reuseste sa il invinga odata pentru totdeauna.