Olivia Steer – mai tanara

Olivia Steer, sotia lui Andi Moisescu, a marturisit in emisiunea ,,La Maruta” care sunt cele trei alimente care schimba viata oricui incearca aceste ,,minuni”. Vedeta este adepta stilului raw – vegan si mananca doar mancare cruda.
,,Nu mai prajesc nimic, nu fierb, nu coc. Prajitul alimentelor este otravitor. Pe timp de iarna mai apelam la foc pentru a fierbe linte, orez, fasole, pentru ca ai nevoie de un raport caloric mai mare. Vara, in schimb, nu ai nevoie de mancare gatita, sa mananci un fel cald”.

Maruta a observant ca intinereste pe zi ce trece, iar Olivia i-a raspuns zambind ,,Asa ma si simt de cand mi-am schimbat stilul de viata. Copii mei mananca crud si la gradinita, si acasa. Avem si situatii cand in vacante copiilor le miroase bine o pizza si ii las atunci sa manance, nu ii frustrez. Dar eu cred ca exemplul personal conteaza cel mai mult”.
Olivia Steer a mai adaugat ca stilul raw-vegan pare restrictiv, insa ea poate gati “mici falsi, din ciuperci bine condimentate, poti sa faci lapte de migdale, de nuci. Eu cred ca noi, oamenii, nu suntem facuti sa fim carnivori si suntem pedepsiti cu boli daca mancam carne”.

Vedeta a declarat modul cum s-a hotarat sa inceapa acest stil de viata. ,,In urma cu mai bine de sase ani, sora mea s-a imbolnavit de cancer, nu era primul caz in familie, tata murise cu un an inainte. Din carte in carte, cautand cu disperare informatii care s-o ajute pe ea, am aflat ca felul in care mancam era total gresit.”

Cele trei alimente despre care vorbea Olivia Steer sunt: sucul de sfecla, mar si morcov; praful de ardei iute, caraus pentru vitamina C si, nu in ultimul rand, tinctura de propolis care este un antibiotic natural.