Administratora blocului ma fura

M-am mutat intr-un bloc nou de vreo cateva luni. E un bloc de garsoniere ca mama si tata nu au bani sa cumpere un bloc intreg sau macar unul cu apartamente, si asa ca sa nu mai fiu nevoita sa platesc chirie jumate din salariu, stau intr-un bloc cu garsoniere in care,  chiar daca ma repet, adminstratora fura, si nu numai ca fura, dar ma fura, cu nesimtire, ceea ce mi se pare cea mai mare lovitura la persoana, cel mai urat atac pe care il pot primi de la viata. Adminstratora ma fura cu cea mai mare nerusinare de la ochi.

La caminele de nefamilisti din Galati de pe Viaduct, cum se numesc, la bloc G, exista o femeie care crede ca poate sa faca legea. E o famfazoana care nici nu stie sa se semneze, o femeie dezgustatoare care nu stie decat sa barfeacsa si sa fure. De cand m-am mutat imi tot trece metri cubi in plus la apa. Si la rece si la calda, iar in cinci luni s-au adunat aproape doua milioane ce trebuie sa le dau in plus. Am tot vb cu ea, i-am zis sa modifice ca eu tin evidenta in fiecare luna si am trecut pe carnetel.

Singururl raspuns pe care l-am primit a fost ca sunt pierderi. Poi eu stau si ma gandesc in felul urmator: daca sunt pierderi inseamna ca o teava sau mai multe sunt sparte, deci ar trebui sa fie reparate, ceea ce nu ar trebui sa dureze mai mult de cateva zile. Caci daca eu am bagati in plus doi metri cubi de apa la vreo 80 si ceva de garsoniere cate sunt se aduna o gramada, un rau intreg. De vreo cinci ma fura si cand ii zic in fiecare luna ca salariul la femeia de serviciu ar trebui sa fie acelasi, salariul la presedinte si administrator la fel si alte cheltuieli comune, se uita crucis la mine si da din umeri. Ei bine, la fisa mea salariul de luna trecuta cu cel de luna asta al femeii de serviciu nu sunt la fel. Eu stau si ma gandesc daca nu cumva eu sunt aia dobitoaca si nu cunosc nu stiu ce reguli importante sau ea e specializata in arta furtisagului.

Primul pas e sa nu platesc nimic pana cand nu imi regleaza conturile. Adica vreau si eu sa stiu exact cat am de plata, nu cat trebuie sa ii platesc ei dublul salariului. Al doilea pas ar fi sa ii fac reclamatie. dar aici stau si ma gandesc ca fie nu rezolv nimic, fie ii fac ei prea mult rau si nu vreau ca in prag de Craciun sa nu aiba femeia bani de porc.

O alta problema cu ea am avut-o pana de curand. I-am tot zis sa imi schimbe numele la afisier. A zis ca foile sunt facute. De parca foile si intretinerea ce trebuie afisata pe ele, e deja preconizata de fapt ghicita, pana la finele anului. Dar am rezolvat-o pe asta. Am vazut ca femeia nu intelege verbal, m-am apucat frumos si i-am scris un biletel. Ma bucur ca stia sa citeasca altfel, cred ca ma niumeream cu ea la usa, ea crezand ca o injur in bilet, eu crezand ca vine sa ma bata. Nu de alta dar sunt maruntica de fel si nu-mi place violenta. Deci i-am scris bilet si i l-am pus in posta administratiei. Se pare ca a receptat mesajul scris caci luna ce a urmat mi-a si schimbat numele la afisier. Desteapta femeie! Strasnica lucratoare!

O alta problema, asta nu stiu zau daca are rezolvare, a fost ca a facut cum n-a facut rost de numarul parintilor si i-a sunat spunand ca nu mi-am platit taxele inca de cand m-am mutat. Poi asta-i drept, i-am si zis ca pana nu imi trece corect nu dau nimic. Dar stau si ma gandesc, la cei 25 de ani ai mei si cei vreo 50 ai ei, traim la gradinita si ne param la mami si la tati?

E tragic, totusi problema mea ramane nerezolvata.

Mai astept si eu sa vad luna asta, poate imi regleaza conturile, altfel n-am ce face decat sa ma pun perversiunii mintii mele si sa ii zic direct in usa madamei ca e posibil sa se insele in privinta mea cu reclamatii cu tot. Nu stiu zau cum de i s-a casunat ceva impotriva mea, eu stiu doar ca nici nu ma simte ca stau aici. Abia de ies pe scara si dau buna ziua la plecare din casa frumusel, cum m-am educat.

Dar nici sa ma cert nu-mi sta in fire, nici sa fiu rea si nici sa o fac pe mahalagioaica. Totusi ma gandesc ce metoda sa mai aplic de buna intelegere ca sincer cateodata imi vine sa o strang de gat ca ma tot face sa ma simt inconfortabil in casa mea.