Cat de mult isi poate iubi o mama copilul?

Nu stiu daca  v-ati intrebat vreodata cat de mult isi iubesc mamele copiii. Nu stiu cat de mult isi iubesc alte mame copiii, insa va pot spune cat de mult o iubesc eu pe a noastra.
 
D. e un copil, foarte energic, care s-ar juca mereu. Iar eu uneori ma pierd cu firea fiindca nu pot sta tot timpul langa ea. Dar imi revin repede, de fiecare data cand ea se uita la mine cu ochii galesi, si cu zambetul larg, ca si cand mi-ar spune: Mami, haide joaca-te cu mine! Hai sa iti arat cat de mult de iubesc! Inainte sa devin mama, nu intelegeam cum stiu mamicile daca bebeii, copii lor, le iubesc. Si iata ca am aflat pe pielea mea. De fiecare data cand fiica mea, isi pune mica ei palma pe fata mea, ma simt ca si cand mi-ar lua toate durerile din lume si le-ar arunca in neant. Apoi cand imi scoate limba, imi amintesc, de copilaria mea, cand tata se juca mereu cu noi. Zambetul acela curat, si pur, ma face sa uit de toate necazurile vieţii, si sa ii zambesc si eu fiica-mii, exact la fel.

Imi place sa fiu mama, imi ador fiica, si sotul, si as vrea sa pot trai sentimentul asta care ma incearca 100 de ani de acum incolo!