Rochia preferata

Sunt sigura ca fiecare femeie, are in dulapul ei, o rochie pe care o iubeste mai presus de orice. O rochie speciala, mandra in toate cele, pe care o poarta cat de des i se iveste ocazia. Celelalte rochii, asteapta cuminti, in dressing, sa fie alese, sa fie purtate, sa fie si ele in lumina reflectoarelor, sau macar in lumina soarelui sau a lunii.

Da, am si eu o rochie preferata, una pe care o ador, pe care incerc cat de mult pot, sa o pastrez in cele mai bune conditii, pentru ca nu vreau sa se deterioreze. E o rochita confortabila, chic, boema, ce merge purtata si cu niste pantofi cu toc, dar si cu ceva mai lejer, mai ales ca acum moda nu mai e atat de stricta si nu mai exista acea regula conform careia, rochiile trebuie sa fie purtate neaparat cu niste pantofi eleganti. Nu, pot fi combinate si cu tenesi, adidasi, pantofi barbatesti cu siret, depinde de look-ul pe care vrei sa il obtii si ce anume vrei sa evidentiezi. Revenind, la rochia mea preferata, tin sa marturisesc ca desi sunt mereu in cautare si noi obiecte vestimentare si imi achizitionez des ceva nou, nu am gasit nimic sa o egaleze, sa ii fure medalia de aur, primul umeras din dulapul meu.

Recent, o prietena, mi-a recomandat sa intru pe http://www.myieftin.ro/rochii/31.html si sa arunc o privire pe colectia impresionanta de rochite de pe site. Recunosc, ca am fost uimita sa vad si preturile, foarte bune, un raport calitate-pret excelent. Am rasfoit meticulos toate paginile si am facut o alegere. Am optat pentru o rochie gri, asimetrica, cu spatele gol si coada bifurcata. Am vazut-o si mi-am zis ca merge perfect cu o pereche de ghete cu elemente metalice si o geaca de piele pe stilul rock. In acest mod am reusit sa gasesc o a doua rochie preferata pentru a-i mai da un pic de time out rochitei din dulap.