De ce sa alegi si tu un balansoar electric pentru copilul tau?

Dupa ce am trecut de euforia aflarii vestii extraordinare ca voi deveni tatic, m-am gandit, impreuna cu sotia, cam ce ne-ar trebui pentru momentul cand va veni pe lume ingerasul nostru. Pentru ca sotia era deja intr-o luna inaintata de sarcina, am inceput in primul week-end sa fac cumparaturi, cu gandul sa iau un carucior si un leagan sau balansoar pentru in camera copilului si niste hainute, jucarii. Caruciorul l-am ales intr-un final, unul sport si foarte elegant, insa nu dintr-un magazin online, ci de pe Nichiduta, un magazin online cu o oferta bogata de articole si accesorii pentru copii de toate varstele.

Pe langa confortul cumparaturilor online, pe Nichiduta am gasit si tot ce e mai nou in materie de leagane si balansoare pentru micuti. Acolo am vazut un balansoar electric despre care doar auzisem de la niste prieteni. Modelele erau variate, balansoarele semanau cu niste fotolii elegante si relaxante, cu vibratii, un fel de leagane moderne care leganau automat la viteze potrivite, fiind dotate si cu centuri de siguranta. Modelul ales de noi avea si muzica si jucarii pentru micut, avea o salteluta foarte comoda, modalitati de fixare foarte bune pentru stabilitate in timpul programului de vibrare, ideale pentru un somn linistit si perfect pentru dezvoltarea normala a micutului. Husa balansoarului am preferat sa fie din bumbac, bara de siguranta sa fie de calitate si fara asperitati, spatarul sa fie reglabil pentru a se putea folosi si pe post se sezlong cand copilul mai creste. Vitezele de balansare ajuta copilul sa se relaxeze si sa adoarma, balansoarul se poate inclina, exista si o perna pentru un plus de siguranta, captuseala e detasabila, precum si ham de siguranta si posibilitatea de alimentare la priza sau cu baterii.

Pana acum, micutul nostru pare foarte fericit cand sta in el, adoarme imediat ce simte vibratiile, e zambaret si se joaca toata ziua cu jucarelele atarnate, fiind foarte activ si impresionat de ce se intampla in jurul sau. Balansoarul se sterge usor, se intretine fara probleme si e usor de depozitat cand nu e utilizat, asa ca investitia a meritat.