Educatoarea de la gradinita

Imi amintesc si acum o educatoare care nu avea niciun fel de tact in a se comporta cu copiii si ii facea mereu sa fie prost dispusi. Si pe mine m-a facut o data sa ma simt prost prin comportamentul ei, m-a tras de par pentru ca nu am sarit bine la sotron si avea obiceiul sa ne critice cand nu ne descurcam bine la jocurile pe care le organzia sau in momentele in care ne oferea anumite roluri de jucat sau anumite atributii. Nu imi place acest personaj, pe care a trebuit sa il suport pe perioada gradinitei, care nu stia decat sa starneasca invidie si lipsa de chef in randul copiilor, nu stia sa ii incurajeze sa se joace si sa aiba spirit de echipa.

Nu mi-a placut deloc ceea ce a facut si nici modul de a se comporta si nici nu imi place atitudinea ei in fata unor copii care nu sunt decat interesati sa se simta bina si sa se distreze la varsta lor. Nu imi place nici fata ei de femeie sofistica si care isi da aere si nu imi place modul ciudat in care se machia cu culori inchise, in special gri inchis si maro, parea o vrajitoare din poveesti care vrea sa distruga spiritul distractiei si care incearca sa le faca rau copiilor sis a ii terorizeze in timp ce se joaca. Nu a stiut deloc pe perioada gradinitei sa se integreze in jocurile noastre sau sa se faca placuta si din acest motiv nu ne leaga nici un sentiment de afectiune fata de ea. Nu a fost un personaj pozitiv si nici nu ne asteptam sa fie intelegatoare pe viitor, cu alte grupuri de copii. Acest personaj care ne strica putin cheful de joaca cu fata ei mereu serioasa si mereu enervanta a ramas in amintirea noastra si ne-a marcat putin severitatea ei, parca ne oprea din frumusetea jocului nostru si intunecata mintea noastra senina si fericita de copii. Imi place ca am reusit sa scapam de amintirea ei si nu vreau sa mai stiu si alte lucruri despre ea.

Nu am mai cautat-o de atunci si cand o vad pe strada nici macar nu o salut si nici macar nu vreau sa aflu mai multe detalii despre viata ei si despre ce a mai facut in rest. Nu vreau sa stiu mai multe despre ea si ma bucur ca am sters amintirea ei de pe lista neagra.