Tipuri de ulei pentru par

In ultimul timp am observat ca parul meu este lipsit de vitalitate, ca a inceput sa isi piarda din stralucire, ca a inceput sa imi cada mai mult, firul de par devenid mai subtire, mai fragil, lucru care m-a facut sa ma ingrijorez si sa imi pun niste semne de intrebare. Unde gresesc? Ce e de facut? Am folosit mereu pe langa sampon si conditioner, tocmai pentru a impedica deteriorarea lui, insa se pare ca nu a fost suficient.

Mi-am spus apoi, ca este timpul sa iau atitudine, sa fac ceva, inainte ca parul meu sa aiba si mai mult de suferit. Am inceput sa fac un reasearch. Am aflat ca uleiurile pentru par sunt extraordinare. Am mai aflat si ca trebuie sa aleg un ulei pentru par care sa se potriveasca tipului meu de par. Uleiul de ricin este cel care intareste radacina parului, facandu-l mai rezistent. Vei reusi sa rezolvi problema caderii parului si vei obtine un par mai lucios si mai matasos utilizand periodic acest ulei . Un alt ulei minune este uleiul de cocos, pentru ca hidrateaza foarte intens scalpul si este eficient chiar si impotriva matretii. Am gasit pe uleidepar.ro, ulei de cosos 100% natural.

Unul dintre cele mai de pret uleiuri pentru par este cel de argan. De ce? Pentru ca ajuta parul ars sa se regenereze, hranind firele de par ce au fost afectate de diverse obiecte de coafat, placi de par, ondulatoare etc. Acest ulei protejeaza cu adevarat parul, pentru a nu mai fi afectat nici de radiatiile UV, nici de alte tratemente la care il suspunem zilnic. Vei avea un par fericit, stralucitor, nedeteriorat si ingrijit.

Ca femei, tinem foarte mult la podoaba noastra capilara iar pentru ca ea sa tina cu noi, trebuie sa o ingrijim corespunzator, sa ne alocam putin timp pentru a aplica aceste uleiuri, ce pot fi chiar combinate.