Artistul meu preferat - Ryan Gosling

Nu numai ca este actor de profesie si un fin gurmand al mancarurilor de elita, Ryan Gosling mai si canta, iar rolurile in care a jucat pana acum - mie pur si simplu mi-au taiat rasuflarea.Ce alt actor mai vedem noi sa planga atat de frumos sau sa iubeasca atat de tandru, inafara de Leonardo DiCaprio desigur?! Ryan Gosling este un tip care si-a orientat atentia si catre sfera restaurantelor, avand in vedere ca locatia perfect aleasa cat si servirea impecabila au facut din Tagine, din Beverly Hills - un restaurant cotat la cele mai bune note.

Acum ca am vorbit de Tagine, sa vorbim asadar si de Dead Man Bones - care nu este o poveste de groaza ci este numele formatiei in care canta Ryan Gosling la aproape orice fel de instrument - plus voce. iar printre melodiile mele preferate se afla desigur In the room where you Sleep, Loose your Soul, Young and Tragic cat si Dead Hearts. Stilul abordat este unul de poveste de Halloween, un fel de horro frumos, cu iubiri melancolice intre suflete pierdute. Oricum mi se pare genial, nou si provocator. Totusi - ce m-a facut mai mult sa il plac pe acest om - artist al secolului nostru - dupa ce i-am cunoscut muzica, a fost caracterul modest, care da mereu dvada de o inteligenta iscuusita si o abrdare pe masura. Iar daca va intrebati prin ce filme l-ati vazuit si nu l-ati remarcat, iata o lista unde a avut roluri care i-au adus si Oscarul, desigur nu sunt in nici o ordine, doar dupa anul 2000, ca inainte au fost cam nasoale, sunt aleatorii insa poate si in functie de preferintele mele: All good Things - aici baiatul nostru o ia razna Blue Valentine Drive - este un film despre respect si devotament The places Beyond the Pines Gangster Squad - vrobesc mai jos de el, chiar mi-a placut la nebunie Crazy Stupid Love - o comedie simpatica, putin patetica, cu arome de iubire Only God forgives - este vorba de mult saaaaange Remember the Titans The Umbelievables The Slaghter Rule The Believer Stay Murder by Numbers The Notebook - cam siropos pentru gustul meu Lars and the Real Girls Half Nelson Fracture - thriller-drama, crima si sf. Si multe altele, insa rolul meu preferat este din Blue Valentine unde el devine fericatul tatic al unei fetite, pe care o creste neavand certitudinea ca este a lui, iubindu-si nevasta la nebunie, insa aceasta intr-un final il paraseste deoarece dupa mai bine de cinci ani impreuna isi da seama ca a facut o greseala sa il accepte de barbat.

Filmul reprezinta o drama reala, o traire intensa, aproape la fel de puternica poate ca si in cea din The Notebook, desi aici drama capata cu totul alte valente. partea foarte frumoasa in tot filmul acesta este ca actiunea se intampla in zig zag adica sunt secvente din trecut cu secvente din prezent si clipele de fericire se inoada la perfectie cu cele de necaz. Si de curand am vazut si Gangster Squad care a devenit oficial filmul meu preferat cu mafioti, avand in vedere ca are de toate: il are pe Sean Penn, pe Emma Stone, pe Ryan Gosling si muzica buna de prin anii 70, rochii frumoase si cantece perfecte.