Nunta la romani

De fiecare data cand aud cuvantul nunta, ma gandesc la bani. Da, e trist. Dar cred ca tot romanul la asta se gandeste prima data. Fiindca in ultima vreme nunta a devenit o afacere, in loc de o unire a destinelor. Recunosc ca si la noi asa a fost, insa noi nu ne-am imbogatit din nunta. Nu am facut nunta pentru bani. Insa nu pot sa nu ma gandesc la faptul ca sunt tineri care chiar pentru bani isi fac nunta. Si e trist. Au invitati o gramada, in ideea ca vor ramane cu ceva bani dupa nunta.
Eu cand merg la nunta, ma gandesc cam cat ar trebui sa dau in plic. Si daca e ruda apropiata dau cu drag suma pe care o consider eu potrivita. Daca nu e decat o cunostinta, normal ca nici nu ma mai impacientez. Insa cu toate astea, ador nuntile. Imi place sa vad cat e de frumoasa mireasa, si cat de multa fericire poate sa duca ziua aceea in viata mirilor. E o zi speciala de care trebuie sa se bucure fara doar si poate, atat mirii cat si invitatii. Muzica daca e de calitate, cu siguranta, vor tine invitatii pe ringul de dans. Cel putin asa a fost in cazul nostru. Pentru multi dintre noi conteaza si aspectul financiar al unei nunti, insa nu trebuie sa uitam ca tinerii care isi unesc destinele, chiar ne vor langa ei. Mai ales daca sunteti rude apropiate.

Norocul nostru este ca nu am avut multi invitati la nunta, prin urmare nu prea am avut ce invitatii sa onoram. Verisorii cam toti s-au casatorit, au mai ramas vreo 3, care din cate imi dau seama nu preau au de gand sa fac acest pas. E, nu-i nimic, timp este berechet. Nunta nu trebuie facut in graba, doar asa sa fie facuta.